vineri, 10 iunie 2011

Animalute..

            Animalutele..Voi le iubiti,nu?! Eu da! Ador animalele! Vad..Vad pe strazi multe animale parasite..animale vagaboante..Mi-e mila!! Cu lacrimi in ochi merg in continuare fara a mai privi inapoi! E dureros! Cel putin pentru mine ste foarte dureros sa vad catelusi vagabonti pe strazi...stand singuri..parasiti..infometati..zgribuliti..Ohh!! Si cand vezi o pisicuta cu ochii albastrui?! Ohh!! Sau cand te uiti in ochii unui catelus ce simti?? Nu ti-e mila de ei?? Mi-e mila..si mai mult decat mila..Plang..plang uneori dupa animale! Si nu ma opresc pana cand nu ma ia un prieten de mana si ma imbratiseaza.


   Am gasit de muuult un catelus mic ,dragut si pufos...pe drum..pe drumul spre casa..Si?!! Si l-a luat un coleg de al meu! Multumesc,colege! Si recunosc..cand am vazut cum acel coleg pleca cu el  cu tramvaiul [ :)) ] aveam lacrimi in ochi..Si?! Am dreptul sa plang! Si ma bucur ca eu pot sa imi exprim sentimentele. :) Si..catelusul meu drag a plecat..Acum nu stiu unde se afla si ce s-a intamplat cu el...   Sper ca e bine!!!
                                                                           

      Sper ca e bine si acea persoana a avut grija de el!!

Mi-e dor de el !! Mi-e dor! Mi-e dor! Dar viata merge inainte!!

       Pisicutele!! Iubesc si pisicutele! Nu am avut intamplari speciale cu ele,dar tin si la pisici. Pisici cu ochii albastri!! Uuuu! Ce dragut!! Pisici cu ocii verzui!! Uuuu! Ce scump!!

Animalele sunt prietenii oamenilor!! Mereu credincioase!!  

                  * Traieste clipa!! *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!