joi, 9 iunie 2011

Pentru inceput..Eu!



              Buna!!
                                                     


                 Da..eu..poi...poate sunt multe de spus..sau poate nu..Ochii caprui..parul saten. Certareatza.  Amuzanta cand vreau si cand am chef. Desi sunt buna aproape cu totzi..sunt si rea! Foarte! Cand sunt plictisita..mai bine lasa-ma. Nu am chef de vorba si te pot supara. Cand sunt plictisita nu vorbesc,nu misc,sunt linistita..Foarte linistita! Gandesc negativ. Des. Foarte des. Prin minte imi trec numai prostioare de ale mele si moarte...Moarte! Gresesc. Gresesc de multe ori. Si regret. Sunt atat de multe sanse cand am putut face un lucru important si nu l-am facut! Oh..Nu sunt foarte indrazneatza,dar pot fi doar cand vreau. Timida..doar cu persoanele ce nu imi sunt foarte apropiate. Timida..cand sunt plictisita. Da..Deci cam asta sunt eu..Ar mai fi multe de spus,dar ..e de-ajuns.                                                 

                                                    
                 Traieste clipele frumoase din viata ta!    
               
              Traieste alaturi de familie si prieteni!

          Traieste!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!