joi, 9 iunie 2011

Colegii mei

Colegii mei! Sunt niste colegi minunati. Mereu  te distrezi cu ei. Cand esti trist ei te fac sa zambesti, sa razi si nu te mai opresti! Razi in hohote! Radem impreuna!Petrecem impreuna! Suntem impreuna!
 Da..imi iubesc colegii...si desi ma mai cert uneori cu ei sunt colegii mei. Nu ii voi uita niciodata! 
  Puteti afla mai multe despre ei pe blogul clasei noastre :http://cpanica.blogspot.com/ !!

Uita-ti si cateva poze cu colegii mei dragi (apar si eu in unele  poze).
     

Eu ,Emm,Axy,Alex (Gheban) si Alex (Brumari)

   Dragii mei colegi!!
     Andreea si Emm !! Niste scumpe! Prietene si colege adevarate!
     



              Va iubesc!!!      
     

                              *Traieste clipa!*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!