joi, 9 iunie 2011

Viata este cu adevarat roz!

Da..viata este roz! In fiecare zi se intampla ceva nou,ceva frumos,ceva amuzant!Intamplari pe care mi le  voi aminti de acum in colo. Intr-o zi ies cu Emm , in alta zi ies cu colegii si in alta zi cu altii! Si mereu se intampla ceva...
  
   Era o simpla zi de joi. Ba nu! Era vineri...Deci: Era o simpla zi de vineri..Eu ca de obicei..am iesit afara cu Emm` a mea ( :x ).Si ajungem la scoala. Cand colo`..ce sa vezi?! Ii vedem pe Gheban si Brumari pe tribune. Mergem si noi. Cipa..Uite-l si pe Cipa. Ei stateau si se uitau la campionatul claselor de a 3-a..Mai,mai,mai!! II salutam noi si plictisite plecam. Atunci Gheban si Brumari vin cu noi,Cipa ramanand cu niste fete. 
Noi 4 plecam in parcul mare. Acum suntem in piata. Daaa! Ne cumparam inghetata. Telefonul lui Gheban "Brrrr"  Cipa il suna ca disperatul.Gheban nu raspundea. Cipa,inteligent baiatul o suna pe Emm...si Emm ii zice ca nu stie unde sunt Gheban si Brumari .Cand colo`..din spatele nostru apare Cipa si toti incepem sa radem. Dupa ce ne-am cumparat inghetata am plecat in parc.Hai sa ne dam cu barcutele! Hai! Poi hai!Si ne-am dat cu totii in barcute! Zi frumoasa! Zi frumoasa! Am ras si ne-am distrat impreuna! Iata si cateva poze.
 




      Noua doua!! Ne iubim si asta e tot ce conteaza!!



 Emm si cu cei 2 minunati:Gheban si Brumari.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!