duminică, 19 iunie 2011

Copilaria!



Copilaria este primavara tineretii.


Copilaria este locul de refugiu al problemelor insolubile.


Copilaria -o nevoie imensa de mirare.



Copilăria este inima tuturor vârstelor.
Nu am o viata perfecta. Dar stiu sa iau din ea ce'i mai frumos.
Copilaria este locul unde Dumnezeu poate fi substituit c-un simplu suras.
Copilaria e o lume aparte;pentru noi e o lume ciudata,fantastica,ireala, pentru cei ce fac parte din ea dimpotriva ,una reala si plina de armonie!Copilăria. Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.Singurul paradis pierdut.


Am lumea mea plina de culori , cu fluturi care zboara-usor , cu soare vesnic statator , cu miresme imbatatoare , si plina de caprioare . Lumea asta. Cine-o stie ? E am mea copilarie . Plang acum ca vreau sa fiu mare . DAr o sa ma doara tare ..ca lumea nu va ma fi..ca atunci cand eram copil . 
Noi , copii , dorim sa fim adulti , iar adultii doresc sa devina din nou copii. De ce nu pretuim copilaria cat mai avem timp? DE CE?! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!