duminică, 12 iunie 2011

Ziua de azi..12 iunie!

                                                           Ziua de azi..


              Dupa cum ati observat...vremea este cam uarata..Dar cele 4 minunate : Eu,Andreea,Emm si Axy am iesit afara...

    Eu cu Emm si Axy am plecat in parc. Peste jumatate de ora vine si Andreea. Mai stam noi pe acolo prin parc..mai facem niste poze...mai glumim...ne mai plictisim putin si..Mergem pe Unire sa vedem daca este vreun film gratis la Cinema..Poi NU este...Ohh!! Hai sa ne intoarcem..

     Acum am ajuns in parculet..Ne-am intalnit cu Seby..Dragul nostru coleg!! Am stat noi acolo cat am stat si am ras si dupa am plecat. Ne-am hotarat sa mergem pe la Kaufland... Sa ne distram si noi. Am mers printr-un parc si ne-am intalnit cu Bianca si Claudia...Bianca a venit cu noi,iar Claudia...ea a plecat. 


   Am ajuns la C&A...intram..facem din mana la camera web si incepem sa mergem sa ne uitam pe la hainute! :)...Ne-am plectisit aici. Iesim!!

  Acum suntem la Takko Fashion..Ne uitam iar pe la haine..lantisoarea..bratarele...cercei..si iesim!! 

 Suntem in Deichmann...Eu cu Emm si Andreea..Axy cu Bianca au ramas in urma..Noi am fugit de ele !! :)) Sa mai radem si noi putin..De parca nu radem tot timpul!! Asa..ne-am mai uitat si pe la papucei de data asta si am plecat spre Animax.


  Uuu!! Ce dragute sunt animalutele!! Ne uitam si la animale si hai in sfarsit sa mergem la Kaufland!! Normal aici trebuia sa mergem!! C&A, Takko Fashion,Deichmann si Animax nu erau in plan ,dar cum sa mergem noi numai in Kaufland si atat???!!! Eh..

   Kaufland! Suntem inauntru.:)..Eu cu Emm si Andreea  incepem sa alergam..sa ne pierdem de Axy si Bianca...Ha ha !! Ce amuzant!! Nu ne mai gaseam una pe alta. Unde-i Bianca?!! Aa...Uite-o. Bai..Dar Emm unde-i?? Si cand colo Emm ne face cu mana si eu fug dupa ea. Ne-am uitat in reviste...Am citit horoscopul...Hai sa mergem la parfumuri..Cand colo` uite-le pe Axy si Bianca acolo. Ne-am dat cu toate parfumurile de acolo! Acum mirosim frumos! Ha!

 Apoi am plecat acasa...Fiecare in drumul sau..ne-am luat la revedere ,imbratisandu-ne. Ne vedem noi maine sau ...poimaine..!! :) A fost o zi minunata!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca..iubesc viata!